Τετάρτη 14 Μαρτίου 2018

Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΑΚΟΥΕΙ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ Fyloma



Πόσα πολλά μηνύματα πήρα για αυτό το ταξίδι στο Νότιο Πήλιο. Ξέρω ότι ο ξενώνας Fyloma σου έκλεψε την καρδιά, και εμένα.
Όταν ξεκίνησα από την Αθήνα να πάρω το κτελ είπα μέσα μου μακάρι να έχει καλό καιρό, να είναι έτσι όπως το περιμένω, ο ξενώνας να είναι αυτό που βλέπω στις φωτογραφίες, και οι άνθρωποι του να είναι ευγενικόι και διακριτικοι. Σε όλα όσα είπα έπεσα μέσα, μόνο ένα δεν πήγε και τόσο καλά, ο καιρός, Ναι έβρεχε πολύ. 
Ο κακός καιρός μου έδωσε την ευκαιρία να ζήσω στο fyloma μία ολόκληρη ημέρα. Αλήθεια όμως, πώς είναι να ζεις μέσα σε έναν ξενώνα 24 ώρες και ειδικά μόνος;
Πάρε μία μικρή γεύση από το πρόγραμμα της ημέρα μου και πες ότι διαβάζεις μία μικρή ιστορία.
Υποδοχή 

Τέτοια υποδοχή μόνο στις Μαλδίβες έχω ζήσει και στην κωνσταντινούπολη, στις Μαλδίβες με ποτό καλωσορίσματος, στην Τουρκία με τσάι καλωσορίσματος. 


Κάνεις δεν με είχε υποδεχτεί με γλυκό του κουταλιού. 
Στο Fyloma η υποδοχή ήταν τέτοια που αμέσως ένιωσα ότι είμαι στο σπίτι μου στο χωριό, στο σπίτι της γιαγιάς μου και αυτό με έκανε να νιώσω άνετα από το πρώτο λεπτό.

Καλά τα γλυκά αλλά το δωμάτιο παίζει ρόλο να είναι άνετο, καθαρό, το στρώμα να είναι ανατομικό.Οταν άνοιξα την ξύλινη παλιά πόρτα δεν πίστευα στα μάτια μου, ένα τζάκι αναμένω, κεριά στην ίδια κατάσταση, ολόλευκα σεντόνια και μικρές λεπτομέρειες που έκαναν τη διαφορά.Ο ξενώνας διαθέτει πέντε δωμάτια, το καθένα με το δικό του ξεχωριστό αρχιτεκτονικό και διακοσμητικό χαρακτήρα, χωρίς ομοιότητες μεταξύ τους.


Σου τράβηξα ένα μικρό βιντεάκι και το είδες μέσα από τον λογαριασμό μου στο Instagram και κατάλαβα ότι σου άρεσε πολύ. 
Για το Πηλιορίτικο πρωινό είχα ακούσει τα καλύτερα από μία φίλη μου. 

Την επόμενη ημέρα το πρωί ξύπνησα με κατεύθυνση την κουζίνα όπου σερβίρει κάθε μέρα η γλυκιά Ανθή. 
Μαρμελάδες, γλυκά του κουταλιού, ομελέτα, πίτα, τυρόψωμο, δημητριακά διαφορά, φρέσκος χυμός πορτοκαλί, καφές στη χόβολη, τσάι αλλά και διάφορα γλυκά. 

Η υπόλοιπη ημέρα με βρήκε να παίρνω βιβλία από την μικρή βιβλιοθήκη  που  βρίσκεται στον ισόγειο χώρο του ξενώνα δίπλα στο τζάκι και να το ρίχνω στο διάβασμα ή να ανεβαίνω πάνω στον τελευταίο όροφο και να χαζεύω την θέα.
Ούτε που κατάλαβα πότε πέρασε η μέρα αφού η Ανθή ήταν εκεί για να μου δώσει  πολλές πληροφορίες για το χωριό, για τον ξενώνα, για κάθε τι που νόμιζε ότι θα πρέπει να ξέρω. 

Τι γλυκό κορίτσι που στο πρόσωπο της πέρνουν μορφή οι λέξεις ελληνική ψυχή, ελληνική φιλοξενία. 
Δεν είμαι σε θέση να σου πω αν ο καιρός ήταν καλύτερος τι θα είχα ζήσει, όμως την ζεστασιά, την χαλαρή διάθεση, την ομορφιά του χώρου που ζεις έστω και για λίγο, την ελληνική φιλοξενία, την έζησα μέσα στον κακό καιρό γιατί έμαθα να πιστεύω στο κάθε εμπόδιο για καλό!!!!



Για πληροφορίες και κρατήσεις τα τηλέφωνα επικοινωνίας του ξενώνα Fyloma καθώς και η διεύθυνση είναι :


Λάυκος-Νότιο Πήλιο

+30 24230 65660

Email : info@fyloma.com


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου