Τρίτη 6 Μαρτίου 2018

Όταν επισκέφθηκα το Μπαλί


Κάποιοι νομίζουν πως τα ταξίδια είναι μόνο μουσεία και σπουδαία μνημεία. Με αυτό το post και με τα επόμενα "Όταν επισκέφθηκα..."θα σου περιγράψω πράγματα και καταστάσεις, ξεχωριστές στιγμές, γιατί το ταξίδι είναι πάνω από όλα εμπειρίες και αυτές θέλω να τις μοιραστώ μαζί σου.




Σήμερα λοιπόν το "Όταν επισκέφθηκα" ταξιδεύει στο Μπαλί της Ινδονησίας.
Δεν ήταν η πρώτη  φορά που ταξίδευα σε εξωτικό προορισμό είχαν προηγηθεί το ταξίδι στην Ταϊλάνδη και το ταξίδι στις εξωτικές Μαλδίβες λίγα χρόνια πριν.Ήταν όμως η πρώτη φορά που στην λέξη εξωτικός, έβαζα και κάποιες άλλες μαζί όπως μεθυστικός ή ακόμα καλύτερα μαγικός.Ναι όλα αυτά είναι ο παράδεισος που λέγεται Μπαλί.

Έχω ακόμα στα αυτιά μου τους ήχους από την ορχήστρα Gamelan, και στα μάτια μου, τους χορευτές ντυμένους με παραδοσιακές φορεσιές να χορεύουν το χορό Legong που δεν είχα ξαναδεί ποτέ στη ζωή μου!


Έχω να θυμάμαι πολλά από αυτό το ταξίδι, την υπέροχη βόλτα στο πάρκο των μαϊμούδων και την προσπάθεια μιάς να ανοίξει το polo bag μου.Το ίδιο απόγευμα σου έγραφα στο instagram για αυτήν μου την εμπειρία το έξεις:
"Αυτό το σκανταλιάρικο μωρό μαϊμού ήθελε να τρυπώσει στην @polo.bags μου σαν τρελό. Το αποτέλεσμα ήταν ενα: Εγώ, το μωρό μαϊμού και το Polo σακίδιό μου κάναμε βολτα στο Δάσος των Μαιμούδων και καταλήξαμε να γίνουμε φίλοι. Εγώ αγάπησα το μωρό κι εκείνο αγάπησε το σακίδιό μου. Αυτή η ιστορία είχε ευτυχισμένο τέλος ❤💙💚💛"

Αυτό δεν ήταν το μόνο που μοιράστηκα μαζί σου.Ξεχωριστή στιγμή ήταν όταν επισκέφθηκα το σπίτι του Ketut Liyer ενός πολύ γνωστού  πνευματικού θεραπευτή. Που τον ήξερα όμως εγώ; Την απάντηση θα σου την δώσει η ανάρτηση που έκανα την ίδια ημέρα για μία ακόμα φορά στην insta ζωή μου που έλεγε:
Ήθελα τόσο πολύ να γνωρίσω τον διάσημο Ketut Liyer μα τα χρόνια του δεν μου το επέτρεψαν. Ο γιος του έκατσε στη θέση του και εγώ στη θέση που είχε κάτσει η Julia Roberts!!! Ήρθε η στιγμή να σου θυμίσω κάτι από το EAT  PRAY LOVE, την αγαπημένη ταξιδιάρικη ταινία".

Το πρωινό στο Μπαλί ήταν φανταστικό κάθε μέρα noodles, φρέσκα φρούτα, και ομελέτα.Το πρωινό που δεν θα ξεχάσω όμως ήταν όταν βρέθηκα να τρώω πρωινό με θέα στο Mount Batur ντυμένος με παραδοσιακή φορεσιά, και όχι φυσικά για της ανάγκες της φωτογράφισης, αλλά γιατί στο ταξίδι μου στο Μπαλί είχα την ευκαιρία να συμμετάσχω  σε μια θρησκευτική τελετή στην μητέρα όλων των ναών του Μπαλί, στον Besakih Temple και να γίνω παπαράτσι για εσένα!!


Από τα πράγματα που θα έχω να διηγούμαι είναι, η εμπειρία του να κολυμπάς στην βάση ενός από τους πιο όμορφους καταρράκτες του κόσμου, τους Sekumpul Waterfalls, μετά από μία μεγάλη διαδρομή μέσα στην τροπική φύση, και περνώντας μέσα από ένα ποτάμι.Της επόμενες ημέρες στα πόδια μου θα είχα τα αναμνηστικά σημάδια αυτής της εμπειρίας που δεν μετάνιωσα στιγμή.
Στο Jungle Fish, στο χωριό Ubud που είναι το πολιτιστικό κέντρο του Μπαλί μου δόθηκε η ευκαιρία να κάνω βουτιές σε μία υπέροχη πισίνα υπερχείλισης χαμένη μέσα στην τροπική βλάστηση, και να χαλαρώσω μέτα από μία υπέροχη, γεμάτη δραστηριότητες ημέρα.

Νομίζω πως πήρες μία ιδέα για πράγματα που μπορείς να ζήσεις ταξιδεύοντας στον Μπαλί.Μπορεί να έχουν περάσει λίγα χρόνια από τότε μα κάθε φορά το μυαλό μου θα γυρίζει στο "όταν επισκέφθηκα το Μπαλί"


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου