Κυριακή 25 Ιουνίου 2017

Έχω νέα να σου πώ.!!!



Ούτε που το κατάλαβα πάλι πόσες μέρες έχω να σου γράψω.
Αποφάσισα πως χρειαζόμουν κάποιες αλλαγές,όχι απαραίτητα μεγάλες αλλά από
αυτές που χρειάζεται ο καθένας μας ώστε να μπορεί να απολαμβάνει την ζωή του.
Αποφάσισα και άλλαξα τρόπο διατροφής,όχι δίαιτα βέβαια αλλά έβαλα μέτρο στα γλυκά,στις σάλτσες,στα μεγάλα "βουνά" φαγητού.Ξεκίνησα περπάτημα και τρέξιμο ,και αρχίζω να βλέπω σιγά σιγά γωνίες ξανά στο πρόσωπο μου.
Άρχισα πάλι να βγαίνω όπως παλιά,να πηγαίνω για καφέ σχεδόν κάθε μέρα,και να κάθομαι με τις ώρες.
Έκανα και νέους φίλους και αγάπησα περισσότερο ακόμα τους παιδικούς μου.Ασχολούμαι και πάλι με το να κάνω δουλειές στο σπίτι,να σκέφτομαι πως θα ήταν αν ο τοίχος ήταν πράσινος σαν πράσινο μήλο,και γενικά γύρισα σε αυτόν τον εαυτό που αγαπώ πραγματικά.
Το καλύτερο απ'όλα που είναι και ο λόγος ύπαρξης αυτού του κειμένου ,είναι οτι ετοίμασα ένα ταξίδι μοναχά για πάρτη μου.Θα γίνω solo traveler φέτος το καλοκαίρι.
Σκοπεύω να ταξιδέψω σε πολλά ελληνικά νησιά ,και να γυρίσω την Ελλαδα.Πριν όμως από αυτό θα μαζέψω και τρείς ταξιδιωτικές σφραγίδες απο χώρες όπως η Σερβία,η Κροατία,και η Σλοβενία.
Είμαι χαρούμενος και θέλω να το μοιραστώ μαζί σου.
Θέλω  επίσης να μην μου θυμώνεις που δεν σου γράφω τόσο συχνά.Θέλω να έχω έναν πραγματικό λόγο να σου γράφω, και όχι να σε κουράζω με διάφορα του τύπου,βρες φθηνά αεροπορικά εισιτήρια,κλπ κλπ.Απο την άλλη, η καθημερινή επαφή μας υπάρχει στο Instagram  εκεί ζει και βασιλεύει.16.000 άνθρωποι από όλο τον κόσμο αποδεικνύουν με τρανό παράδειγμα ότι δεν χρειάζεται να είσαι εκλεκτός,πλούσιος,όμορφος, για να σε αγαπούν και να τους αγαπάς.Το να είσαι αυθεντικός και ταξιδιάρικη ψυχή αρκεί.
Σας ευχαριστώ τόσο πολύ για όσα μου γράφετε κατά καιρούς.
Και μην ξεχνάς όταν με συναντάς στο δρόμο να μου μιλάς.
Έτσι έχουν αξία οι σχέσεις!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου