Παρασκευή 9 Ιουνίου 2017

Άν δεν ........



 Απο το πρωί σήμερα στο μυαλό μου τριγυρνά η σκέψη του τύπου "Πόσα πράγματα θα ήταν αλλιώς άν δεν" :

Αποφάσιζα να πάρω την ζωή στα χέρια μου και να πω ότι ,θα παλέψω για τα όνειρα μου.

Άν δεν έμπαινα στη διαδικασία να μετατρέψω όποια άτυχη στιγμή της ζωής μου ,σε ένα μάθημα ζωής που μόνο θετικά αποτελέσματα μπορεί να σου χαρίσει.

Άν δεν κοίταζα τον εαυτό μου στα μάτια και κάθε φορά να του έλεγα "Κάνε ενα βήμα ακόμα"

Άν δεν είχα αυτούς τους γονείς που έχω.

Άν δεν με είχαν απόρριψη φίλοι  και έρωτες.

Άν δεν με  είχαν αγαπήσει φίλοι και έρωτες.

Άν δεν ταξίδευα στα μέρη που ονειρεύτηκα.

Άν δεν ζούσα περιπέτειες σε κάθε προορισμό.

Άν δεν πέρναγα οκτώ ώρες πίσω από ένα ταμείο σε μία μεγάλη αλυσίδα σούπερ μάρκετ.

Άν δεν είχα τα σημάδια στο κορμί μου που έχω.

Άν δεν αγαπούσα την μουσική.

Άν δεν λάτρευα το φαγητό.

Άν δεν γελούσα δυνατά σε κάθε γκάφα που μπορεί να κάνω.


Άν δεν ένιωθα ελεύθερος.

Άν δεν έβριζα,φώναζα πάνω στο τιμόνι.

Άν δεν έβαζα στόχους.

Άν δεν γνώριζα ανθρώπους,σημαντικούς για την ζωή μου.

Άν δεν αγαπούσα τα ζώα.

Άν δεν τρόμαζα κάθε φορά στο σινεμά από μία τρομακτική σκηνή.

Άν δεν είχα μέτρηση απώλειες.

Άν δεν ένιωθα πολίτης του κόσμου.

Άν δεν είχα το πάθος για δημιουργία,για νέα ξεκινήματα.

Άν λοιπόν δεν είχα όλα αυτά θα ζούσα σε έναν πολύ βαρετό κόσμο. ΔΕΝ ΘΑ ΉΜΟΥΝ ΣΤΟΝ ΚΌΣΜΟ ΜΟΥ!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου