Πέμπτη 9 Μαρτίου 2017

Περίεργο πράγμα να χάνεσαι,μα κάποιες φορές απαραίτητο.Έτσι ένιωσα και έτσι έκανα.Χρειάστηκα χρόνο μόνο για μένα.Όλους αυτούς τους μήνες που έχω να σου γράψω δεν καθόμουνα και πολύ ήσυχος.Ξεκίνησα να μαθαίνω καινούργια πράγματα, και έδωσα λίγο περισσότερο χρόνο στον εαυτό μου ώστε να μπορέσει να πάρει αποφάσεις.Απόλαυσα τις ημέρες που δεν είχα τίποτα να κάνω,και έτρεξα ακόμα περισσότερο τις ημέρες αυτές που ο χρόνος δεν με έφτανε.Και τώρα ειμαι πάλι πίσω.Είμαι εδώ για να σου δείξω περισσότερα απο τον κόσμο που θέλω να γνωρίσω.Σε λίγες μέρες θα βρεθώ στην Ινδία την τόσο διαφορετική,και μαζι με εμένα και εσύ ελπίζω.Θέλω να σου δείξω τα πάντα,θέλω να νιώσεις,να γευτείς,να ονειρευτείς.
ΑΥΤΟΣ ειναι ο στόχος μου, και επέστρεψα για να τον πραγματοποιήσω.
Ακολούθησε με.!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου