Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2016

Πέρασε κιόλας ένας χρόνος.




Πότε πέρασε κιόλας ένας χρόνος!!!
Χαρές, λύπες, επιτυχίες, αποτυχίες, μοναδικές στιγμές που ο χρόνος έφερε και πλημμύρισε την καρδιά μας συναισθήματα. Κοίτα να δεις, παραλίγο να ξεχάσω την λέξη ταξίδια. Ναι, από αυτά που σε κάνουν να θέλεις να τα επαναλάβεις και μέσα από αυτά να ζεις στιγμές τόσο έντονες που είσαι έτοιμος να φωνάξεις "Ναι ρε φίλε, είμαι ζωντανός και γουστάρω να ζω με πάθος κάθε στιγμή."

Αλήθεια, όμως, ποιες ήταν αυτές οι  μοναδικές στιγμές που το 2016 μου χάρισε;            
Το 2016 πραγματοποίησα πολλά όνειρα μου. Ταξίδεψα πολύ, μα πάρα πολύ.
Πήγα σε χώρες που χρόνια προσπαθούσα  όπως η Ινδονησία αλλά και η Νέα Υόρκη.
Ταξίδεψα επίσης σε Σιγκαπούρη, Κύπρο, Βουλγαρία και Πολωνία.


Έζησα στιγμές ανεπανάληπτες όπως όταν πέταξα με ένα ανοιχτό ελικόπτερο
πάνω από το Μανχάταν και είδα την πόλη με έναν τρόπο που δεν είχα φανταστεί πότε.




Επίσης δοκίμασα επιτέλους και στην χώρα παραγωγής τους τα διάσημα pierogi της όμορφης Πολωνίας.Είμαι πολύ φανατικός οπαδός της κουζίνας πράγμα που φαίνεται, αν με προσέξεις. Κιλά πάνε και έρχονται και για όλο αυτό φταίει η περιέργεια μου αλλά και η διάθεσή μου να ταξιδέψω σε χώρες μακρινές με κάθε τρόπο, έστω και γευστικά. Κάπως έτσι  ήταν και η πρώτη μου επαφή με την Πολωνία και τα pierogi της: πριν χρόνια σε ένα πολωνικό εστιατόριο κάπου στην λεωφόρο Αλεξάνδρας.


Μια ιδιαίτερη ακόμα εμπειρία ήταν όταν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού μου από την Ρωσία προς την Νέα Υόρκη πετάξαμε πάνω από την Γροιλανδία, μια ακόμα χώρα που αποτελεί όνειρο ζωής. Δεν ξέρω αν θα καταφέρω να περπατήσω πάνω της κάποια στιγμή αλλά νιώθω όμορφα όταν σκέφτομαι πως την είδα έστω από ψηλά.


Και φυσικά, δεν θα μπορούσα να παραλείψω από τις καλύτερες στιγμές αυτού του έτους όσα είδα κι έζησα στο αγαπημένο μου Μπαλί, ένα νησί που σου ξυπνάει όλες τις αισθήσεις και που σε μαγεύει με την φυσική ομορφιά του. Ένας τόπος γεμάτος χρώματα, όπου οι άνθρωποι του ζουν απλά κι ευτυχισμένα.  Μια κουκκίδα στον χάρτη, που θα επισκεπτόμουν ξανά και ξανά.


Μπορώ να σου μιλάω ώρες για όσα είδα και έζησα αυτή τη χρονιά μα δεν προλαβαίνω. Βιάζομαι, όπως καταλαβαινεις να ετοιμαστώ, το 2017 έρχεται και φέρνει μαζί του νέες περιπέτειες, νέα ταξίδια, νέους φίλους.
Τα λέμε του χρόνου......!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου