Κυριακή 16 Απριλίου 2017

Ινδία: Επίθεση στις αισθήσεις. Μέρος 3ο


Αλήθεια, πόσες πληροφορίες μπορώ να γράψω για να σε πείσω ότι στην Ινδία θα πρέπει να πας; Έκατσα λοιπόν και σου έφτιαξα ένα μικρό κατάλογο με πληροφορίες που αφορούν την προετοιμασία του ταξιδιού καθώς και ό,τι άλλο δεν κατάφερα να σου αναφέρω στα προηγούμενα post. Let's begin.

Το πρώτο βήμα είναι να εστιάσεις το που θέλεις να πας. Η Ινδία είναι μια τεράστια χώρα οπότε να τα δεις όλα σε ένα ταξίδι λίγων ημερών αποκλείεται, εκτός κι αν έχεις αρκετό χρόνο διαθέσιμο. Μια μεγάλη γεύση του τι σημαίνει Ινδία μπορείς να πάρεις αν ακολουθήσεις την πορεία Δελχί-Τζαϊπούρ-Άγκρα, το λεγόμενο Χρυσό Τρίγωνο. Το γιατί το λένε έτσι φαντάζομαι το καταλαβαίνεις. Στον χάρτη σχηματίζεται ενα τρίγωνο αν κάτσεις να ενώσεις αυτές τις τρείς πόλεις.
Για μια έξτρα εμπειρία και για πράγματα που δεν θα τα δεις εύκολα αλλού, σου προτείνω να πετάξεις με εσωτερική πτήση απο το Δελχί στο πνευματικό Βαρανάσι, ίσως την πιο όμορφη και την πιο γραφική πόλη της Ινδίας.

Το δεύτερο βήμα είναι να βρεις αεροπορικό εισιτήριο και ξενοδοχείο. Αφού τα βρεις και τα κλείσεις, να υποβάλεις αίτηση για ηλεκτρονική βίζα. Μόλις λοιπόν πάρεις το πολυπόθητο ΟΚ, επόμενος σταθμός σου θα πρέπει να είναι το υγειονομικό τμήμα της Νομαρχίας στην οποία ανήκεις. Εκεί θα σου δώσουν συμβουλές για εμβόλια και φάρμακα και θα σε καθοδηγήσουν ώστε η επίσκεψη σου σε αυτήν την όμορφη χώρα να μην έχει ατυχή γεγονότα.


Αν θέλεις πάλι να σου πω κάποια πράγματα εγώ απο προσωπική εμπειρία, λοιπόν άκου.
Επίσημα αυτήν τη στιγμή δεν χρειάζεται κανένα εμβόλιο, αν το ταξίδι σου έχει διάρκεια ως και δεκαπέντε ημέρες, και αν εφόσον η επιλογή σου αφορά το τουριστικό κομμάτι της Ινδίας, όπως είναι το Χρυσό Τρίγωνο. Αν πάλι θα μείνεις καιρό, ένα εμβόλιο ίσως να το χρειαστείς, πάντα προληπτικά.
Εγώ δεν έκανα κανένα εμβόλιο, πήρα όμως προφυλάξεις όπως:
Αγόρασα και πήρα μαζι μου, μα τελικά δεν χρησιμοποίησα, χάπια για την ελονοσία για προληπτικούς λόγους.
Ακολούθησα 4 ημέρες πρίν το ταξίδι μία αγωγή με προβιοτικά χάπια ώστε να μην χρειαστεί το μπάνιο να γίνει το δεύτερο σπίτι μου. Με αυτόν τον τρόπο απέφυγα την διάρροια των ταξιδιωτών και θωράκισα τον οργανισμό μου.
Αγόρασα αντισηπτικό υγρό ώστε να μην χρειάζεται να κουβαλάω πάνω μου σαπούνι, καθώς και πολλά πακέτα αντισηπτικά υγρομάντηλα. Επίσης γάντια λαστιχένια μίας χρήσεως σε περίπτωση που είχα αμφιβολία για την υγιεινή του χώρου.
Προμηθευτήκα αντικουνουπικό σπρέι με Deet για να αποφύγω τις κακές συναναστροφές, π.χ. κουνούπια, μύγες και ό,τι άλλο σε έντομο θα μπορούσε με βάλει στο μάτι.


Σε πολλούς θρησκευτικούς χώρους θα χρειαστεί να βγάλετε τα παπούτσια σας ώστε να μπορέσετε να μπείτε μέσα. Για αυτόν τον λόγο αγόρασα ποδονάρια μίας χρήσεως.


Με όλα τα παραπάνω μέτρα ένιωσα ασφαλής και απόλαυσα το ταξίδι μου όπως του άξιζε.

Θα έχεις την απορία φαντάζομαι για το ποια περίοδος είναι καλύτερη ώστε να κάνεις και εσύ αυτό το ταξίδι. Κατά την γνώμη μου πάντα η καλύτερη περίοδος είναι από τον Νοέμβριο εώς και τον Μάρτιο καθώς δεν βρέχει και τόσο συχνά ούτε έχει πολύ ζεστή.

Απο τότε λοιπόν που γύρισα όλοι με ρωτούν τα εξης: Τί είδες; Τί σε εντυπωσίασε; Ποιό ήταν το πιο όμορφο απο όλα αυτά που είδες;
Αναμφισβήτητα όταν έφτασα να βλέπω το Taj Mahal σε απόσταση αναπνοής είπα μέσα μου "Ναι ρε φίλε, είμαι Ινδία!!!" και γι'αυτό έφτιαξα το πρώτο μου post. Υπέροχο ήταν όμως και το
το παλάτι του Amer Fort, που χρειάστηκε να ανέβουμε στην πλάτη ενός ελέφαντα ώστε να το προσεγγίσουμε με αυτόν τον ιδιαίτερο τρόπο.
Θα μπορούσα να σου μιλάω για ώρες για μνημεία, παλάτια, υπέροχους κήπους με ανθισμένες τριανταφυλλιές, τοίχους με ψηφιδωτά ντυμένους, μα θέλω να σου πω ότι το εντυπωσιακότερο πράγμα που είδα ήταν την ίδια την ζωή, τις πραγματικές εικόνες που δεν χαϊδεύαν καθόλου την αισθητική μου, τους ήχους από τα κορναρίσματα, και τον πολύ κόσμο. Πόσο κόσμο μπόρεσε και χώρεσε το βλέμμα μου; Και αυτό το φαγητό; Άλλο ένα μεγάλο κεφάλαιο!


Πόσο λάτρεψα το Roti!! Κάθε μέρα το τραπέζι είχε από αυτό το είδος ψωμιού!!! Κάποιες φορές σκέτο και κάποιες άλλες με γέμιση τυριού. Στην γευστική μου μνήμη θα μείνει για πάντα το paneer tikka masala, ενα είδος  μαλακού τυριού κομμένο σε κύβους βουτηγμένο σε πλούσια σάλτσα! Αυτό κατά βάση ήταν το καθημερινό μου φαγητό σε συνδυασμό με ρύζι, από τα οποία κατάφερα να φάω τεράστιες ποσότητες. Τα υπόλοιπα φαγητά ήταν αυτό που λέμε πικάντικα. Τόσο που πρίν ακόμα βουτήξω το πιρούνι, είχα ήδη καεί! 


Η Ινδία είναι γεμάτη αντιθέσεις. Από τη μία παράγκες, μικρά σπίτια, τουαλέτες δημόσιες χωρίς πόρτες και από την άλλη τα μοναδικής αισθητικής πολυτελή ξενοδοχεία για τους τουρίστες με τεράστια μέτρα ασφαλείας. Περίεργο που είναι αυτό.



Αυτό είναι το τρίτο και τελευταίο μέρος του ταξιδιού μου που μόλις διάβασες!!! Και έτσι όπως πήγα, ποτέ δεν γυρίσα. Άφησα ένα κομμάτι εκεί του παλιού μου εαυτού και πήρα μαζί νέες εικόνες, νέες ιδέες, νέα ιδανικά! Εμπλουτίσα την καρδιά μου και έμαθα να χαιρετώ με έναν σπάνιο τρόπο που λέγεται NAMASTE. Τι σημαίνει; 

"Η θεϊκή υπόσταση που κρύβεται μέσα μου αναγνωρίζει και σέβεται τη δική σου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου